کد خبر: ۵۳۸۳۲۴
زمان انتشار: ۱۴:۰۶     ۱۴ تير ۱۴۰۳
نذر شیرخوارگان حسینی برای ظهور منجی؛
صبح اولین جمعه ی ماه محرم (۲۲ تیر) ، میلیون ها مادر در ۸۵۰۰ نقطه ایران و جهان،‌ با شرکت در همایش جهانی شیرخوارگان حسینی فرزندانشان را نذر ظهور خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از مجمع جهانی حضرت علی اصغر علیه السلام؛ مراسم جهانی شیرخوارگان حسینی همه ساله و همزمان با اولین جمعه ماه محرم با حضور مادران و شیرخوارگانی که به احترام و به یاد شش ماهه مظلوم حضرت سیدالشهدا، ارباب دو عالم، آقا اباعبدالله الحسین (علیه السلام) در جای جای کشور اسلامی مان و همچنین چندین کشور دنیا برگزار می شود.

این مراسم در تهران با همت و همکاری آحاد مردم و با استقبال پرشور مردم در محل مصلای بزرگ تهران برگزار شده و مادران، به عشق امام حسین(ع) و کودک شش ماهه و مظلوم شان حضرت علی اصغر ( علیه السلام ) ، کودکان خردسال خود را نذر سیدالشهدا و اولاد و اصحاب حضرت کرده و در راه و سیره نهضت حسینی قرار می دهند تا در آینده ادامه دهنده مسیر نورانی عاشورا و فرهنگ ناب و اصیل اسلامی باشند. 

مادران در این مراسم دینی و معنوی با ذکر این جمله که "یا صاحب الزمان؛ فرزندم را نذر یاری قیام تو میکنم؛ او را برای ظهور نزدیکت برگزین و حفظ کن"سعی دارند دین خود به شهدای کربلا و سیره حسینی ادا نمایند. 

امسال نیز همزمان با صبح اولین جمعه ی ماه محرم (۲۲ تیر) ، میلیون ها مادر در ۸۵۰۰ نقطه ایران و جهان،‌ با شرکت در همایش جهانی شیرخوارگان حسینی فرزندانشان را نذر ظهور خواهند کرد.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها